Upravit stránku

Dva roky po rekonstrukci projekt zhodnotil vedoucí logistiky v SFS unimarket, Bruno Tollardo: "Venkovní skladovací jednotky jsou denně vystaveny frekventovanému pojíždění. Žlaby jsou vystaveny vysoké zátěži - vysokozdvižné vozíky vezou tuny nákladu, přejíždějí žlaby příčně i podélně. Dva roky po instalaci žlabů na nich nejsou vidět vůbec žádné změny. Navzdory vysokému zatížení jsme nevypozorovali žádné trhliny, praskliny, poklesy ani jiné znaky opotřebení. " Pan Tollardo potvrzuje: "Tento výrobek prošel skutečným testem a s jistotou ho můžeme dále doporučit i našim zákazníkům."

Vzhledem k místním poměrům a hydraulickým požadavkům byl odvodňovací systém umístěný na dolním konci rampy. Toto pro použitý druh žlabu znamená jednu věc: denně musí snést časté vysoké zatížení způsobené nákladní dopravou. Zařízení není vystaveno jen těžko naloženým vysokozdvižným vozíkem. Žlaby musí denně odolávat i různým manévrům těchto vozíků, jako je např. otáčení, brzdění, smyky, atd. Kombinace těchto specifických požadavků vyžadovala vysoce odolný odvodňovací systém, který hodně vydrží. Dimenzování jednotlivých žlabů proběhlo na základě hydraulického výpočtu HAURATONu, který nabízíme v rámci realizace projektu bezplatně.

Použité produkty:
RECYFIX NC 200 žlaby typu 010 s litinovými kryty, třída zatížení E 600 - žlaby byly namontovány místní firmou Dietschi

Kompozitní odvodňovací žlaby snesou velmi vysokou zátěž
Kompozitní žlab RECYFIX NC
Odvodňovací žlaby jsou denně vystaveny pojezdu vysokozdvižnými vozíky
1

Dejme si sušenky a kávu

(Souhlas s cookies)

Tento web bereme jako naši virtuální kancelář. Abychom si tu s Vámi mohli dát kávu a sušenky (soubory cookies), potřebujeme Váš souhlas. Děkujeme, že nám tím pomáháte zlepšovat tyto stránky a Váš zážitek. Tak pojďte dále!

Nastavení cookies

Vaše soukromí je pro nás důležité, budeme se proto k Vašim datům chovat slušně. Níže si můžete nastavit jednotlivé souhlasy.